When working with each client I always strive for bringing the best results in achieving goals of the company including its visual presentation, storytelling, and branding. There are always different angles that I look at when it comes to the company’s communication strategies so I take into account three of them: B2B, B2C and internal. Given my broad experience in working for different international brands, I am very good at customer and market analysis that allows me to set out a communication strategy in a way to become closer to the end-user. I have strong marketing skills not only in a classic but also in modern approaches and tools. Working closely with social media and design incorporation for the past two years gave me a very good understanding of the modern consumer’s wants and needs. I count as one of my top strengths. Also, I am exceptionally good in crisis management, have a fast reaction to fixing any problems that come along the way (no way of escaping them working with people), creative, focused, diligent, self-motivated on the best possible results, good communicator and seller. I am very disciplined when it comes to deadlines and reports. My creative part always keeps me going and I am aware not only about local trends but also international ones. This gives me a fresh look and perspective on everything that goes around.
В своей работе я всегда стремлюсь к достижению наилучших результатов во всех возможных измерениях. Когда речь идет о коммуникационных стратегиях компании, я всегда смотрю с разных сторон, поэтому я учитываю три из них: B2B, B2C и внутренние. Учитывая мой обширный опыт работы с различными международными брендами, я очень хорошо разбираюсь в анализе клиентов и рынков, что позволяет мне сформулировать коммуникационную стратегию таким образом, чтобы стать ближе к конечному пользователю. У меня сильные маркетинговые навыки не только в классическом понимании, но и в современных подходах и инструментах. Сильная практика работы с социальными сетями и графическим дизайном в течение последних двух лет дало мне очень хорошее понимание потребностей и потребностей современного потребителя, что я считаю одной из моих сильных сторон. Кроме того, я исключительно хорош в антикризисном управлении, быстро реагирую на устранение любых возникающих проблем (невозможно избежать работы с людьми), творческий, целеустремленный, старательный, мотивированный на наилучшие результаты, хороший коммуникатор и продавец. Я крайне дисциплинирован, когда дело касается сроков и отчетов. Моя творческая составляющая всегда помогает мне двигаться вперед, и я знаю не только местные тенденции, но и международные. Это дает мне свежий взгляд и взгляд на все, что происходит вокруг.